Porsche 911 GT3

Motor Vodou chlazený šestiválec, VarioCam, mazání se suchou klikovou skříní, elektronika BOSCH
Zdvihový objem 3800 cm3
Převodovka sekvenční 6-stupňová Holinger, řazení pneumatické, ovládání na volantu
Spojka Porsche
Podvozek  Reiger Racing Suspension, rebound control
Brzdy  Porsche
Karosérie 997 GT3 Cup 2.generace
Max. Výkon  295 kW
Pohon zadní kola
Pneumatiky Michelin, ráfky 9×18 vpředu a 11×18 vzadu
Váha  1300 kg
Rok výroby 2010
Vybavení posádky  volant OMP, sedačky Sparco, intercom Stilo, kamera GoPro, tripmeter Monit

BMW 2002 ti

Motor řadový čtyřválec skloněný doprava, litinový blok, hlava z lehké slitiny, rozvod OHC, chlazení vodou, Obsah 1990 ccm, 2xkarburátor Weber
Zdvihový objem 1990 cm3
Převodovka 4-stupňová
Spojka Sachs
Podvozek HP racing
Brzdy vpředu kotoučové, vzadu bubnové
Max. Výkon 150-180 koní
Pohon zadní kola, samosvorný diferenciál
Pneumatiky Kumho
váha 1070 kg
rok výroby 1968
vybavení posádky volant OMP, sedačky Sparco, intercom Peltor, kamera GoPro Hero

Mitsubishi Lancer Evolution X (do roku 2016)

Motor zážehový čtyřválec DOHC
Přeplňování turbodmychadlo Ralliart, 32mm FIA restriktor
Zdvihový objem 1998,8 cm3
Převodovka 5-stupňová s přímým řazením
Spojka Ralliart
Podvozek Ohlins Jumbo
Brzdy kotoučové Brembo s hydraulickou ruční brzdou Ralliart
Karosérie Evo X RS
Elektronika Klaus Schwemmin – EMD se systémem ALS
Max. Výkon cca 280 koní
Pohon pohon všech čtyř kol, přední a zadní mechanický diferenciál, mezinápravový programovatelný aktivní diferenciál
Pneumatiky Pirelli na ráfcích 8×18
váha 1360 kg
rok výroby 2008
vybavení posádky volant OMP, sedačky Sparco, intercom Peltor, kamera GoPro Hero